2008-05-23

QUIERO SER COMO BECKHAM



Quiero ser como Beckham pelikula ingelesa ikusi dugu ikastolako 6.mailakook. Nahiko luzea denez bi saio eman dizkiogu, baina ez da inor aspertu. Kultura eta ohitura ezberdinak, futbola, maitasuna, neska eta mutilen rolak eta hainbat eta hainbat arazo agertzen zaizkigu ia bi orduz, baina, hori bai, dena ezin hobeto amaitzen da.
Hemen duzue trailer labur bat filmaren unerik onenekin.
Kontaiguzue zer iruditu zaizuen eta zerbait ikasi duzuen pelikula ikusten.

Estos días hemos visto otra película en la ikastola: Quiero ser como Beckham, que trata sobre la discriminación sexista que se da todavía en nuestra sociedad y las diferentes maneras de actuar ante ella. Fútbol, amor, culturas diferentes y muchas cosas más que hemos podido disfrutar a lo largo de casi dos horas de película.
Nadie se ha aburrido y todos contentos, con un final feliz.
Aquí tenéis una pequeña muestra en este trailer.
Entrad en comentarios y contadnos vuestra opinión.

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Niri oso polita iruditu zait pelikula. Erakutsi dit kultura batzuetan, emakumeak ezin dutela
beraiek nai dutena egin.

Aser Berganzo

Anónimo dijo...

Nik pelikula hau ikusita nuen, baina berriro ikustea ondo egon da.
Niretzat, mutilek eta neskek eskubide berdinak ditugu, eta neskek futbolean jolastu dezakete.

Jon Rodrigez

Anónimo dijo...

Pelikula hau bestea baino gehiago gustatu zait:).
Gehien gustatuzaidana neska futbolean jolazten zuenean.

Joel 6.A

Anónimo dijo...

Niri pelikula asko gustatu zait.
Oso entretenigarria izan da eta gauza asko erakutsi dizkit.
Baina niri gustatu ez zaidana emakumeen eskubideak tratatzeko modua izan da, ez da batere egokia.
Nik, aurreko urtean adibidez, futbola eginten nuen ikastolan nire lagunekin, neskak eta mutilak nahastuta geuden eta oso ondo pasatzen genuen, gainera gure monitorea ere neska zen, Karmele.

Pelikula oso polita izan da eta nire ustez denoi gustatu zaigu asko.

Naroa Amenabar

Anónimo dijo...

Quiero ser como beckham pelikula oso polita da. Erakutsi dit berdin duela mutila edo neska izan, denok euki ahal ditugu nahi ditugun ametsak. Txarrena da ez dagoela euskaraz.

Xabier Agiriano

Anónimo dijo...

Niri pelikula hau asko gustatu zait, naiz eta ikusita eduki. Filme honek erakutsi diguna da, Jonek esan duen moduan, mutilek zein neskek eskubide berdinak ditugula. Nire ustez bi filme hauen artean, Beckhamena gustatu zait gehien.

Itziar Iñiguez de Heredia

Anónimo dijo...

Asko gustatu zitzaigun pelikula.
Alde batera, parre giten zenuen, negar,...
Nik uste dut gustioi asko gustatu zitzaigula.
Neskak ere daukagu eskubidea jolasteko futbolean. Eta pelikula oso ondo esten zuen.

Irati eta Ane Miren.

Anónimo dijo...

Niri pelikula asko gustatu zitzaidan oso dibertigarria izan zelako eta oso onak zirelako futbolean.
Gauza bat ikasi dut: kultura batzuetan emakumeek ezin dutela kirolik egin, baina Jess oso ona zen.
Beste pelikula baino gehiago gustatu zait.


Peio Ziarrusta

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan pelikula. Interesgarria iruditu zitzaidan. Neskak eskubide berdinak ditugu futbolean jolasteko. Niri gehien gustatu zitzaidan pertsonaia neska indiarra izan zen.

Uxue Bacete

Anónimo dijo...

Niri izugarri gustatu zitzaidan pelikula. Hasieran uste nuen Beckham-en bizitzari buruzkoa zela.
Asko gustatu zait eta ikustea gomendatzen dizuet. AIO!!!


Ane Olano

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan pelikula hau. Mutilek eta neskek eskubide berdinak dituztela adierazten du, eta biak ondo jolastu ahal dutela futbolean ere.
Pelikula hau Whale Rider baino askoz gehiago gustatu zait.

Paula.

Anónimo dijo...

Niri pelikula asko gustatu zitzaidan, Jees oso ona da jolasten futbolean.
Nire ustez berdina egingo nuen zeren eta erligio hori oso arraroa da.

Jokin Basabe

Anónimo dijo...

Niri filma oso polita iruditu zitzaidan. Filma honek erakutsi dit neskak futbolera jolastu nahi badugu jolasteko eta ez dela inporta beste arrazakoa izatea.


Nahikari Anzar Catillo.

Anónimo dijo...

Niretzako oso polita izan zen pelikula, gainera, gauza asko ikasi genituen.
Adibidez: neskak eta mutilak berdinak direla, eta neskek mutilek
bezain ondo jolas dezaketela futbolean edo beste kirol batean.
Oso polita zen.
Irati Elosegi.

Anónimo dijo...

Niri lehengo pelikula baino gehiago gustatu zait. Eta nik uste dut mezu bat eman nahi zigula:nahiz ebide berdinak ditugula.
Pelikula honetan Jess zen protagonista eta futbolaria izan nahi zuen, baina bere gurasoek ez zuten ulertzen.
Ane Saez.