2008-02-01

INAUTERIAK


Gaur, ostirala, Inauteri jaia ospatu dugu Ikastolako patioan. Beldur ginen eguraldiak gaurko plana izurratuko zigulakoan, baina ez, dena primeran atera da eta bertara hurbildu zareten guztiok ikusi duzuen bezala, oso dotore geunden gure txorimalo mozorroekin eta, gainera, primerako dantzariak garela ere erakutsi dizuegu. Argazki guztiak ikusteko eta nahi dituzuenak jaisteko pasa zaitezte Arantzabelako Blogatik, han jarri ditugu eta.

Hoy, viernes, hemos celebrado la fiesta del carnaval en el patio de la Ikastola. El tiempo ha acompañado y, como habéis podido comprobar los que os habéis acercado, estábamos guapísimos y guapísimas con nuestros disfraces de espantapájaros. Además, hemos demostrado lo bien que bailamos y todo ha salido a la perfección, chocolatada incluida. Si queréis ver todas las fotos y descargar alguna daos una vuelta por el Blog de la Ikastola.

17 comentarios:

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen jaialdian, baina txokolatea eta gailetak ez zitzaizkidan gustatu. Nire amaren ustez oso polita izan zen.

Jon Rodrigez

Anónimo dijo...

Ikastolan oso ondo pasa nuen txorimaloz jantzita. Hotz pixka bat pasa nuen baina, ez asko.Gasteizen, ere, oso ondo pasa nuen lagunekin eta gainera,beste mozorro farregarri batzuk ikusi nituen.

Itziar Iñiguez de Heredia

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan txorimaloz mozorrotzea,nahiz eta
hotz pixka bat egin.Besteen mozorroak ere asko gustatu zitzaizkidan.Txokolatea oso goxoa zegoen.Nire familiaren ustez oso polita izan zen,eta oso ondo dantzatu genuela ere esan zuten.
AGUR!!!

Irune Otegi

Anónimo dijo...

Ikastolako mozorroetatik gehien gustatu zitzaidana txorimaloarena izan zen,hau da gurea. Desfilea ez zitzaidan asko gustatu, baina dantzak bai.Kalean oso ondo pasa nuen, nire lagunekin batera.

Ane saez.

Anónimo dijo...

Nik ere nahiko ongi pasa nuen eta nik berriz ez nuen inungo hotzik pasa,baina txanoa erori egiten zitzaidan dantzatzean.


Jone Agirre

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan txorimaloz mozorrotzea,baina ez zitzaidan asko gustatu txokolatea.Gasteizen oso ondo pasatu nuen eta mozorro asko gustatu zitzaizkidan.

Paula.

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasatu nuen lagunekin mozorrotuta. Gehien gustatu zitzaidan mozorroa ume txikiena izan zen.

Jokin Basabe

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen, baina mozorroak ez ziren oso poloitak orokorrean oso ondo egon zen.
Ni kalean "Bufoiez" mozorratu nintzen eta lagunekin gelditu nintzen primeran pasa nuen!!!!

Peio Ziarrusta

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen jaian, baina
ez zitzaidan gustatu ez jantzia
ez ondorengo txokolatea eta gailetak.

Xabier Agiriano.

Anónimo dijo...

Mozorroak orokorrean nahiko ondo egon ziren,6.mailakoak txorimaloz joan ginen,baita Serapio ere.Dantzak oso ondo zeuden,txokolatea euki genuen,oso ona ez zegoen,baina edan behar,txokolatearekin gaileta batzuk eman zizkiguten.Ni ez nintzen mozorratu,baina nire amaren lagun batzuekin geratu ginen.Hotza pasa genuen geu ere,baina orokorrean ondo

Adrian Rodriguez

Anónimo dijo...

Ni oso ondo pasa nuen ikastolan, txokolatea eta bikotxoa ere asko guztatu zitzaidan.Kalean ere mozorratu egin nintzen, hotz pixkat pasa nuen, baina ondo ibili nintzen. Uxue Bacete.

Anónimo dijo...

Guk ere oso pasatu genuen eta oso mozorro politak ikusi genituen.
Politenak 6.mailakoenak !!!!
Eider eta Irene.

Anónimo dijo...

Guk oso ondo pasa genuen inautrietan baina txokolatea ez zegoen oso ona.


Markel eta Beñat

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen.Oso jantzi
politak ziren eta aproposak.






MAIALEN URIGUEN

Anónimo dijo...

NIK OSO ONDO PASA NUEN,BAINA JANTZIA EZ ZITZAIDAN ASKO GUSTATU.


ANE MIREN URKIZU

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen jaialdian.Txokolatea eta gailetak onak zeuden eta jantziak politak ziren.Nire amari asko gustatu zitzaion eta gero berak jarri zuen inauterietan.



Beñat Etxebarria

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa genuen inauterietan.Gure mozorroa txorimaloarena zen eta oso polita zen.



Nahiara eta Uxue