2008-02-28

THE HORROR BUS

Gaur Dendarabako aretoan izan gara 5 eta 6.mailako guztiok beldurrezko pelikula bat ikusten. The horror bus film holandarra ikusi dugu. Gazteentzat omen da baina, hala ere, oihu bat baino gehiago entzun da aretoan sustoak eraginda.

Animatu eta azaldu iruzkinetan zer iruditu zaizun.

Esta mañana hemos acudido a Dendaraba para ver una película de miedo. The horror bus, largometraje holandés de terror para jóvenes, que ha hecho gritar en más de una ocasión a alguno y alguna.

Contadnos en unas pocas líneas qué os ha parecido.





Bideo honek, berriz, ez duela batere beldurrik ematen?

19 comentarios:

Anónimo dijo...

Pelikula oso polita iruditu zait, nahiz eta oihu batzuk bota.
Hasieratik iruditu zait interesgarria, portadagaitik, aktoreengaitik... Berriz joan ahalko gara, horrelako filme bat ikustera? Auskalo, baina horrela bada asko eskertuko nieke irakasleei.

Itziar Iñiguez de Heredia

Anónimo dijo...

Niretzat pelikula nahiko entretenigarria izan zen. Hasieran beldurrezkoa zirudien, baina ez zitzaidan oso beldurgarria iruditu.
Espero dut, Itziarrek esan duen bezala, horrelako beste pelikularen bat ikustea.

Jon Rodriguez

Anónimo dijo...

Oso polita izan zen pelikula,nahiz eta nik ikusita eduki.Asko gustatu zait post hau irakasleek publikatu izana, horrela, gurasoek zer ikusi dugun jakin ahal izango dute.

Ane Olano.

Anónimo dijo...

Niri ez zitzaidan asko gustatu, beldurra izan ordez gure klaseko mutilak farrez hasi ginen.
Banekien ez zela oso ona izango, baina espero baino hobeto pasa nuen, txarrena ez zigutela palomitarik eman, baina garrantzitsuena ondo pasatzea eta klasea galtzea da.

Peio Ziarrusta

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan pelikula, baina pena da aurretik ikusita neukala. Nire lagunekin,
joan nintzen ikustera:Ane S.,
Ane O. eta Irati.
Asko gustatu zitzaidan Onobal,
Lislore eta Gino, gazteluan zeudenean.

Irune Otegi

Anónimo dijo...

Atzo pelikula bat ikustera joan ginen,The horror bus pelikula.Holandan egina izan da,esaten dute umeentzat dela,baina oihu bat baino gehiago entzun zen,baita negarren bat ere.Pelikulak ez zuen beldurrik ematen, baina bai pare bat susto.Pelikulan banpiroak, gizotsoak eta beldurra ematen duten hain bat animalia agertzen ziren.Espero dut hurrengoan beldur
gehiago ematea, baita hitz-itsuziak
aparte joatea.

Adrian Rodiguiez

Anónimo dijo...

Pelikula ez zen egon hain gaizki, baina autobusa ez zen asko atera.
Gauza asko ez zeuden oso ondo eginak: arratoia, neskaren arteriak...
Ferluci ez zegoen batere ondo egina, baina gainontzekoa nahiko ondo egon zen.

Asier Berganzo

Anónimo dijo...

Nire gusturako The horror bus pelikula aspergarria izan zen. Gainera suposatzen zen beldurrezkoa zela eta ez da horrela izan, beldurgarria baino gehiago farregarria zen. Onobal aparte ez zen oso inteligentea izan Ferlutxiri ipuna ematerakoan.

Xabier Agiriano.

Anónimo dijo...

Atzo pelikula bat ikusi genuen Dendaraban, The horror bus.
Esaten zuten ez zela beldurrezkoa, baina oihuak entzun ziren.
Pelikula gustatu zitzaidan pixka bat, gainera ez zen beldurrezkoa.

Jokin Basabe.

Anónimo dijo...

Nire gusturako The horror bus pelikula aspergarria izan zen. Gainera suposatzen zen beldurrezkoa zela eta ez da horrela izan, beldurgarria baino gehiago farregarria zen. Onobal aparte ez zen oso inteligentea izan Ferlutxiri ipuna ematerakoan.

Xabier Agiriano.

Anónimo dijo...

Nik oso ondo egon zela uste dut. Baita ere bideoa oso ondo egon da.Uste dut, ez zuela beldurrik ematen, gainera, nik ikusita neukan lehendik. Niretzako Onobal
izan zen aktore guztietatik hoberena.Berriro ikusi nahiko nuke horrelako beste bat.
Ane Saez.

Anónimo dijo...

Niri pelikula asko gustatu zait,baina oihu asko bota genituen. Pelikulan gaiztoa Ferlutci deitzen zen eta oso itsusia zen. Baina pelikula oso polita zen, nire gustokoa zen. Espero dut zuek ikustea eta gustatzea.

Nahikari Anzar.

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan pelikula. Niretzat ez zen hain beldurgarria izan. Batzutan sustoak ematen zituzten, baina oso polita izan zen.


Uxue Bacete.

Anónimo dijo...

Niri pilo bat gustatu zitzaidan pelikula, eta oihu asko egin nuen.Gainera bideo horiek oso ondo daude,naiz eta askotan gelditu.

Jone Agirre

Anónimo dijo...

Nahiz eta pelikula ikusita izan,
berriro ere filmeaz gozatu nuen.
Oso polita zen. Oihu batzuk entzun ziren, pelikulan zehar sustoak ematen zituzten eta. Baina hala ere, ez zen beldurgarria.

Irati Elosegi.

Anónimo dijo...

Niri pelikula oso polita iruditu zait.Batzuetan sustoak ematen zituen, baina oso polita.


Nahiara Cañado

Anónimo dijo...

Ez zait asko gustatu pelikula gaizki egina zegoelako eta ez zuen beldurrik ematen gainera ikusita neukan eta lehenengo aldian ere ez zitzaidan ezer gustatu.
Eider.

Anónimo dijo...

Niretzat pelikula ondo egon zen ez zuen beldurra ematen baina zustorenbat bai.Ez gara iñoiz gela oso zinemara joan eta oso ondo pasa nuen.

Irati Pascual

Anónimo dijo...

Niri pelikula asko gustatu zitzaidan. Oihu bat baino gehiago izan ziren, baita negarren bat ere, baina nire ustez gehiengoi gustatu zitzaigun pelikula, oso entretenigarria izan zen eta.

Naroa Amenabar