2008-02-26

EKIALDEA INSTITUTUAN



Gaur Ekialdeako irakasleen gonbidapena onartuz, bertara joan gara, gutako batzuentzat datorren ikasturtetik aurrera ikastetxe berria izango dena ezagutzera. Oso ondo hartu gaituzte eta, instalazioak eta ikasgela batzuk ikusteaz gain, ikasle eta irakasle batzuekin hitz egiteko aukera ere izan dugu.

Oraindik erabakia hartzeko bazaude eta informazio gehiago nahi baduzu, sar zaitez Ekialdea institutuaren webgunean.

Hoy, aprovechando la invitación del instituto Ekialdea, nos hemos pasado por allí para ver el centro que será el de algunos de nosotros y nosotras a partir del próximo curso. Nos han recibido muy bien y, además de enseñarnos las clases y las instalaciones del centro, hemos podido charlar con profesores y profesoras y con algunos alumnos y alumnas.

Si todavía no has tomado la decisión sobre tu futuro instituto y quieres informarte mejor, entra en la web de Ekialdea.

16 comentarios:

Anónimo dijo...

Atzo Ekialdera joan ginen institutua ikustera. Ihazko lagun batzuk ikusi nituen (Iratxe, Miren eta Asier)eta oso pozik jarri nintzen.
Gehien gustatu zitzaidana arbela berezia izan zen.

Ixone.

Anónimo dijo...

Kaixo !!
Atzo ekialden egon ginen eta arantzabelan egon ziren lagun batzuk ikusi genituen eta asko poztu ginen.
Oso institutu polita iruditu zitzaigun.


Irene eta Ane Miren.

Anónimo dijo...

Oso interesgarria izan zen ekialderako bisita, hurrengo urtean egingo ditugun ainbat ekintza ezagutu genituen eta orain ez dut beldurrik istitutora joateko.
Eider

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa genuen Ekialden.
Iazko lagun asko ikusi genituen eta beraiek ziotenez, oso esperientzia polita da institutoa,eta gehien bat Zuhatzako irteera.
Lagun asko egiten dituzu eta gainera, aldaketa ez da batere gogorra.

Naroa Amenabar

Anónimo dijo...

Asteartean Ekialden egon ginen eta lagun batzuk ikusi nituen.
Oso ondo zegoen ikastetzea,gainera hurrengo urtean beste gai batzuk esagutuko ditugu adibidez teknologia.


Irati

Anónimo dijo...

Atzo Ekialden oso ondo pasatu nuen.
Institutua ikusi genuen(musika gela
,informatika gela...)Lehengo mailakoak ikusi genituen.



Maialen Uriguen

Anónimo dijo...

Atzo ekialden oso ondo pasa nuen,anderañoak eta irakasleak oso majuak izan ziren gurekin.




yaiza

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan Ekialdeko bisita, asko gustatu zitzaidan informatika gela bertan arbel berezi bat zegoelako.
Hurrengo urtean Ekialdera joango naiz.

Paula.

Anónimo dijo...

Ekialde ez dago batere gaizki, eta
bertara joango banintz behartuta,
ez nintzen kexatuko. Gehien gustatu zitzaidan gela, teknologiakoa izan zen. Informatikako gela ere oso ondo zegoen, batez ere arbela.

Asier Berganzo

Anónimo dijo...

Niri Ekialdeko bisita asko gustatu zitzaidan, gainera teknologiako irakaslea nahiko majua iruditu zitzaidan, baina ni Koldo Mitxelenara joango naiz.

Jon Rodriguez

Anónimo dijo...

Oso polita da Ekialde institutoa. Gimnasia egiteko leku asko dago eta teknologiako gela ere oso ondo dago. Lehengo urteko lagun batzuk ere ikusi genituen, gelan, plastika egiten. Aldaketa asko egoten direla esan ziguten. Guk lotsa pitin bat geneukan eta horren ondorioz, farrezka egon ginen.

Itziar Iñiguez de Heredia.

Anónimo dijo...

Ekialde polita da kanpotik eta barrutik ere igartzen da gimnasioa berriztuta dagoela. Baina oraindik ez dut erabaki nora joan.
Nik bakarrik nahi dudana lagunekin egotea da ikastetxe berdinean.

Xabier Agiriano.

Anónimo dijo...

Asteartean Ekialdera joan ginen. Oso handia zen eta paperezko hegazkin mordoa zeuden patioko lurretik. Han nire ingeles akademian dauden bi lagun daude. Oso ondo pasa genuen,eta Ixonek, gure gelakoak, lehengo urteko bere lagunak ikusi zituen. Teknologiako irakasleak erakutsi zigun pajita batzuekin estruktura sendo eta gogorra egin daitekeela. Ni ez naiz Ekialdera joango,Jesus Obrerora baizik.

Adrian Rodriguez

Anónimo dijo...

Niri iruditu zitzaidan ez zegoela batere gaizki, nik oraindik ez dut erabaki, beraz hara joan naiteke.
Ikusi genuen dena berria zegoen eta gainera, lehen ikastolan egon ziren lagun batzuk, ikusi genituen.

Peio Ziarrusta

Anónimo dijo...

Ekialde oso ondo egon zen asko gustatu zitzaidan . Gainera , jende gehiena ezagutzen nituen .




Yaiza

Anónimo dijo...

Kaixo:
Asko gustatu zitzaigun ekialde ikastetxea eta gainera ihaz arantzabelan egon ziren ikasle batzuk ikusi genituen.

A. 6.B