2008-04-04

EKAINEAN SOBRONERA GOAZ


Hainbeste lan egin ondoren eta azken urtea dela kontuan hartuta, zerbait berezia egin behar genuela pentsatu dugu kurtsoari amaiera emateko. Horrela, Sobronera joatea bururatu zaigu, bertan dagoen abentura-parkera.

Ekainaren 16rako hartu dugu, baina aurretik jakin nahi baduzue zer aurkituko dugun bertan, sar zaitezte webgunean eta ikusi nolako aukerak eskaintzen dizkiguten egun paregabe bat pasatzeko.

Goizeko 9:30etan irten eta arratsaldeko 19:00ak arte ez gara etxera itzuliko. Aukeratu ditugun ekintzak "Abentura kanpalekua" eta "Kanoa" dira, baina eguerdian igerilekuaz gozatzeko aukera ere izango dugu. Zer iruditzen?


Después de tanto trabajo y esfuerzo durante el curso, hemos pensado que nos merecíamos algo especial para terminar el último año juntos. Así pues, hemos decidido que Sobrón puede ser una buena idea.

El lunes 16 de junio es la fecha elegida, pero si queréis informaros sobre lo que encontraremos allí entrad en su página web y contemplad todo lo que se puede hacer.

Saldremos a las 9:30 y no estaremos de vuelta hasta las 19:00. Las actividades que hemos contratado son "Campamento aventura" y "Canoa", pero también podremos disfrutar de la piscina. ¿Qué os parece?

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Niri oso ondo iruditzen zait Ekainean Sobronera joatea. Ni, ez naiz egon, baina, oso ondo dagoela esaten dute.
Gainera primeran pasako dugula argi
dago.
Irati Elosegi

Anónimo dijo...

Ni Sobronen egonda nago, eta oso leku aproposa da ondo pasatzeko. Nire probarik gustukoena abenturazko parkea da. Nahiz eta egonda egon berriro egiteko gogoak ditut. Oso ondo pasatzea espero dut.

Itziar Iñiguez de Heredia

Anónimo dijo...

Niri oso aproposa iruditzen zait Ekain honetan Sobronera joatea. Seguru nago oso ondo pasatuko dugula denok.
Sobronera joateko gogo handia daukat.

Paula.

Anónimo dijo...

Ni egonda nago bertan, eta oso ondo dago, baina ez dago altuera askorik, hala ere oso ondo dago. Klasearekin goaez seguro primeran pasatuko dugula.
Txarrena da ezingo dugula paintball
egin, baina kanoak bai.

Asier Berganzo

Anónimo dijo...

Ni Sobronen egonda nago, eta oso ondo dago. Nahiz eta altuera askorik ez egon dibertigarria da. Kanoa hoberena izango da bertan gaudenean. Pena ematen didana, Paintball ezingo dugula egin da.

Jon Rodriguez

Anónimo dijo...

Primeran iruditzen zait azken urtean Sobronera joatea. Gainera merezita daukagula uste dut. Kurtsoan zehar lan asko egin dugulako eta dibertitu behar garelako,ezta?

Ane Saez de Gordoa.

Anónimo dijo...

Ni ja da egonda nago Sobronen, eta oso ondo dago. Han aurkitu ditzakegun gauzak oso interesgarriak dira, adibidez: kanoa, tirolina,igerileku bat,taberna,tibetar zubia,arku tiroa,senderismoa,eskalada,
multiabentura eta...
Espero dut 6.mailakoak goazenean
eguraldi ona egitea zeren eta,bestela hotz pixka bat jasan egin beharko dugu,beraz espero dugu eguraldia gure partez jartzea !!

Adrian Rodriguez

Anónimo dijo...

Guri oso ondo iruditzen zaigu Ekainean Sobronera joatea. Egun aspergarri bat egun dibertigarri bihurtuko dugulako. Oso polita da eta oso ondo pasatuko dugu bertan.


Uxue,Irune eta Ane O.

Anónimo dijo...

Guri oso ondo iruditzen zaigu Ekainean Sobronera joatea. Egun aspergarri bat egun dibertigarri bihurtuko dugulako. Oso polita da eta oso ondo pasatuko dugu bertan.


Uxue,Irune eta Ane O.

Anónimo dijo...

nik gogo asko ditut Sobronera joateko. Ez naiz egon, baina oso ongi dagoela esan didate.
Ez dut uste gaizki pasatzeko aukerarik egongo denik!

Jone Agirre

Anónimo dijo...

Nik uste dut primeran pasako dugula eta azken aldiz irtetzeko aukera izango dugula gainera egingo ditugun ekintzak oso itxura ona dute. Nik uste dut oso leku egokia aukeratu dutela.

Eider.

Anónimo dijo...

Nire ustez oso ondo pasatuko dugu eguraldiak laguntzen badigu noski,
ideia ona da sobronera joatea.


Beñat Candela.

Anónimo dijo...

kaixo
Itxaroten gaude eguna ailegatzeko.
Guk uste dugu oso ondo pasako dugula Sobronen.
Ane Miren eta Maialen.