2008-01-08

EUROPA


Urte berriarekin ikasgai berria ere hasi dugu eta Europari buruz gauza asko ikastea tokatuko zaigu oraingoan. Liburuez gain, gaur egun, teknologia berriei esker, bestelako aukerak ere baditugu gauza berriak ikasteko, eta Internet da, zalantzarik gabe, horietako bat. Hemen dituzue leku batzuk. Baten batek ezagutzen badu beste helbide interesgarririk aipatu dezala iruzkinetan
.

Con el nuevo año hemos estrenado tema nuevo, y esta vez nos toca aprender un montón de cosas sobre Europa. Hoy en día, con las nuevas tecnologías, podemos disponer de herramientas que nos facilitan la adquisición de conocimientos y una de ellas es, cómo no, Internet. Aquí os dejamos unas direcciones interesantes. Se agradecerán todos los comentarios sobre otras direcciones que nos den información sobre el tema, si son en euskara, mejor.

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Asko gustatzen zait orain ikasten ari garena:Europa.espero dut Euskal Herria eta Espainia bezain erraza izatea.
Adrian Rodriguez

Anónimo dijo...

Kaixo!
Ni asko ikasten ari naiz, baina nahiko zaila da. Espero dut Euskal Herriak noizbait, independentzia izatea.
Jon Rodrigez

Anónimo dijo...

Nahiz eta pixkat zaila izan,azkenean uste dut, ikastea lortuko dugula,eta horretarako denbora behar dela uste dut.
Ez errenditu Arantzabela!

Ane Olano

Anónimo dijo...

Oso ondo dago blogean Europari buruzko post bat egitea, horrela koadernoarekin aspertzen zarenean blogean jarraitu dezakezu

Peio Ziarrusta

Anónimo dijo...

Nik pentsatzen nuen, askoz zailagoa izango zela, baina ez da horrela izan.Gehien kostatzen zaidana Europako herrialdeak dira, besteak hobeto dakizkit.

Ane Saez

Anónimo dijo...

Nik uste dut interesgarria dela ikasten ari garena,ez dut uste oso lan erreza izango denik,baina,Euro-
pa Europa da.

Irati Elosegi.

Anónimo dijo...

Ez zait asko gustatzen orain ikasten ari garena:Europa.Ez da hain zaila, orduan espero dut kontrola ateratzea.

Nahikari Anzar.

Anónimo dijo...

Orain asko ikasten ari gara, baina poliki-poliki errazago egiten zaigu Europa. Asko da ikasteko:ibaiak, mendikateak,herrialdeak...
Polita izaten ari da.

Itziar Iñiguez de Heredia.

Anónimo dijo...

Niri oso ondo irunditzen zait Europa ikastea, baina gehiegi dela iruditzen zait.Adibidez, hiru azterketan banatuko bagenu agian
errexago egingo zitzaigun.

Irune Otegi

Anónimo dijo...

Niri ere guztatzen zait ikasten ari garena Europa, oso ondo dago, baina txarrena da gauza asko ikasi behar direla.


Uxue Bacete.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunak:
Asko gustatzen zait ideia Europa ikastea baina gehiago Euskal herria ikastea zeren txikiagoa da.
Jokin Basabe

Anónimo dijo...

Europako herrialdeak ikasten ari naiz.
Ixone Perez

Anónimo dijo...

Guri ere ondo iruditzen zaigu Europa ikastearen gaia, baina nahiago genuke Argentina ere ikastea!

Irene eta Naroa

Anónimo dijo...

Kaixo:
Emango dizuedan horria erderaz dago baino ikasteko oso ona da:

www.luventicus.org

Joel de francisco

Anónimo dijo...

Kaixo:
Emango dizuedan horria erderaz dago baino ikasteko oso ona da:

www.luventicus.org

Joel de francisco