2008-01-23

ARTIUM MUSEOAN


Azken egunotan Artium Museoak antolatzen dituen Lehen Hezkuntzako ikasleentzako tailerrak egiten ibili gara. Lehenengoz, bertako irakaslea, Ana izenekoa, etorri zitzaigun ikastolara diapositiba batzuk erakustera eta handik egun batzutara, geu joan gara museora erakusketa ikustera eta tailer bat egitera. Landutako gaia "Komunikazioa" izan da.
Museoan primeran pasatu dugu eta benetan harrigarriak iruditu zaizkigun artelanak ikusteko aukera izan dugu. Oraindik azken ekintza egitea falta zaigu, hau ikastolan bertan, eta esan digutenez, gonbidapen batzuk oparituko dizkigute gurasoekin batera Museoa bisitatzera joateko. Benetan merezi du.
Argazkiak ikusteko, hemen.

Estos días hemos participado en el programa de talleres para escolares que organiza cada año el Artium Museoa. Primeramente vino una profesora, llamada Ana, a mostrarnos unas diapositivas para comentarlas en clase. Unos días después nos tocó a nosotros ir al Museo para ver algunas obras y hacer un taller. El tema tratado ha sido "La comunicación".
Lo pasamos muy bien y tuvimos ocasión de ver unas obras realmente sorprendentes. Para terminar con la actividad nos queda todavía una sesión, esta vez en la ikastola. Nos han dicho que nos van a regalar unas invitaciones para ir con la familia al museo. Merece la pena, sin duda.
Las fotos están aquí.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen, gainera gauza interesgarri asko zeuden, baina zorritxrrez gauza nazkagarriak ere bai. Orain Artiumen Patricia Picciniren erakusketa bat dago oso polita. Tailerra ere oso ondo zegoen.

Asier Berganzo

Anónimo dijo...

Artiumean oso ondo pasa nuen,baina gehien gustatu zitzaidana edo gehien fijatu nintzena Patricia Pichiliniren erakusketa izan zen.

Jone Agirre

Anónimo dijo...

Oso interesgarria izan da Artium
museoan egin duguna,gainera Patricia Piccininiren erakusketa
oso arraroa eta pixkat nazkagarria
baina polita izan zen.

Irati Elosegi.

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen Artiumen, gehien gustatu zitzaidana Patricia
Piccinini-ren erakusketa izan zen.
Tailerra oso dibertigarria izan zen.Espero dut hurrengo astelehenean ondo pasatzea ikastolako ekintzetan.

Jon Rodrigez

Anónimo dijo...

Oso ondo egon eta pasa nuen, erakusketaren zati hoberana
niretzat goiko pisukoa ,Patricia Piccininik egindakoa. Tailerra ere oso ondo egon zen ,dibertigarria izan zen denok komunikabide bat egiten.

Peio Ziarrusta

Anónimo dijo...

Artiumean oso ondo pasatu genuen eta dena gustatu zitzaigun Patricia Piccilinik egin zuen animali arraroa izan ezik.Eta ere, asko gustatu zitzaigun tailerra egitea.

Paula eta Ixone.

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan Artiumera joatea,eta sarriago joan beharko genuke.
Gehien gustatu zitzaidan erakusketa
Patricia Piccininirena izan zen.
Bitxo oso arraroak zeuden,eta pertsonek benetazkoak ematen zuten.
AGUR!!!
Irune Otegi

Anónimo dijo...

Gehien gustatu zaidana Artium museotik Patricia Picciniren erakusketa izan zen.Hemen berak asmatutako animalia arraroak daude.Baita iraganeko kotxeak,kamioiak oso originalak ziren.Beste haibat gauza zeuden,baina guztiak ez genituen ikusi.Oso ondo pasa nuen.Espero dut horrelako beste irteera bat berriro egitea.

Adrian Rodriguez

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasatu nuen ere Patricia Piccininiren lan politak ikusi genituen,baina piskat arraroak ziren.


Nahikari Anzar.

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan eta oso ondo pasa nuen. Artelanak benetan,oso politak ziren eta gero egin genuen tailerra ere asko gustatu zitzaidan.

Uxue Bacete.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa genuen.Patricia Picciniren oso ondo egon zen.
Nahiara eta Uxue

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen baina sarrerak berandu eman zizkiguten eta ezin izan genuen Patricia Pichininiren erakusketa ikusi.
Eider