2007-11-12

ZADORRAKO IBILALDIA



Gasteizko udaletxeak antolatutako ekimenen artean, Zadorra ibaiaren ibilaldian parte hartu dugu oraingo honetan. Egun osoko irtenaldia izan da eta ondo aprobetxatu dugu gainera, eguraldia lagun. Helburuak: ibaiaren alderdi naturala ezagutzea, hiriarekin duen harremanaz ohartzea eta uraren erabileraren garrantziaz sentsibilizatzea. Ibilbidean hainbat leku bisitatu ditugu: Ulibarriko presa, Gamarra, Abetxuko... eta gure ibaiak hiriarentzat duen garrantziaz hitz egin digute begiraleek. Benetan, probetxuzko irtenaldia iruditu zaigu, denbora laburrean asko ikasteko aukera ematen duena.

Argazkiak egiteko astirik ere izan dugu. Badakizue non dauden.


Dentro de las actividades medioambientales organizadas por el Ayuntamiento, hemos tomado parte en el itinerario del Zadorra. Día completo siguiendo la ruta del río y pasando por la presa de Ulibarri, Gamarra, Abetxuko... Entre los objetivos, conocer los aspectos naturales del río, establecer su relación con la ciudad y sensibilizar sobre el consumo del agua. Una actividad muy interesante y que da mucho de sí. Hemos aprendido mucho en poco tiempo. ¿Qué más se puede pedir?

También hemos hecho fotos. Si queréis verlas o descargarlas, ya sabéis dónde están.

33 comentarios:

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen Zadorran.
Asko ikasi nuen eta jokuak oso ondo
zeuden. Gehien gustatu zitzaidan jokua begiak estalitakoa zen. Hasieran hotza egiten zuen baina berehala eguzkia atera zen.

Ane Saez.

Anónimo dijo...

Nik ondo pasa nuen ,baina monitoreak ez ziren oso majuak .
Jokuak oso ondo zeuden niri animaliena gustatu zitzaidan gehien,
tokia ondo zegoen, baina hobetu
daiteke

Peio Ziarrusta

Anónimo dijo...

Nik ere oso ondo pasatu nuen.
Niretzat monitoreak majuak ziren eta jokuak asko gustatu zitzaizkidan,baina Ane.s esan duen bezala gehien gustatu zitzaidan jokua begiak itxita jolastu genuenean izan zen.

Uxue Bacete

Anónimo dijo...

Ni Peiorekin ados nago, oso ondo pasa nuen, baina monitoreak ez zitzaizkidan oso majuak iruditu. Niri ere animalien jokua gustatu zitzaidan gehien, baina presa ikustea ere oso ondo egon zen.

Jon Rodrigez

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasatu nuen Zadorran eta monitoreak oso majuak eta alaiak ziren.Eta jolazak ere oso politak ziren.Nire uztez jolezetatik gogokoena begiak itxita ibiltzea zena.

Nahikari Anzar

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen Zadorrako ibilbidean gainera gauza polit eta interesgarri ikusi genituen:Zadorra eta Alegria lotzen ziren lekua,Araztegia...
Espero dut halako irteera gehiago antolatzea

Adrian Rodriguez

Anónimo dijo...

Ni ados nago Ane eta Uxuerekin.
Niretzako jokurik politena begiak estalitakoa zen.Baina,animaliena ere oso ondo egon zen.Eguraldia ere
gure alde egon zen.

Irati Elosegi

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok:
Nik ondo pasa nuen,baina monitoreak ez ziren oso majuak.
Jokuak ondo zeuden niri gehien gustatu zitzaidana izan zen animaliena.

Jokin Basabe.

Anónimo dijo...

Nik primeran pasa nuen Zadorran eta gainera ikuspegiak oso politak izan ziren. Niretzat jokurik politena begiak estalitakoa izan zen, eta ikuspegi hoberena Alegria elkartzen zen momentuan izan zen.
Espero dut horrelako irteera gehiago egitea.

Itziar Iñiguez de Heredia

Anónimo dijo...

guri gehien gustatu zitzaiguna bazkaria izan zen eta jokoak ere.
Eider eta Ane Miren.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa genuen Zadorra ibaian.Nahiara

Anónimo dijo...

Ni Jon Rodriguezekin ados nago jokoak politak ziren baino monitoreak ez oso majuak.

Markel De Reparaz.

Anónimo dijo...

Guk ere oso ondo pasa genuen, baina monitoreak ez ziren oso jatorrak izan.
Guri ere begiak estalitako jolasa gustatu zitzaigun gehien, dibertigarriena izan zen.

Irene eta Naroa 6.B

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen Zadorran.
Nahiz eta batzuetan pixka bat aspertu. Gero ere oso ondo zeuden jolasak baina azkenengoa ematen zuen beldurra begiak itzita geneuzkalako.


IRATI PASCUAL.

Anónimo dijo...

Asko gustatu zitzaidan irteera eta jokuekin asko ikasi nuen.



Maialen Uriguen

Anónimo dijo...

Pixka bat rollo izan zen zadorrako
eskerrak bazkaldueta gero joan nintzela...

Mikel Barredo

Anónimo dijo...

Guk, oso ondo pasa genuen zadorrako ibilaldian eta gauza eta joku asko ikasi genituen.Denbora libre gutxi izan genuen eta ezin izan genuen asko jolastu.Nahiz eta gauza guzti horiek ,oso ondo pasa genuen.

Mikel O. eta Koldo

Anónimo dijo...

Lagunekin oso ondo pasa nuen ,gainera asko gustatu
zitzaizkidan jolasak


Yaiza

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasatu nuen Zadorran,eta asko ikasi nuen.Bat nator Uxue eta Anerekin gehien gustatu zitzaidan jokua begiak estaltzearena izan zen.

Paula Prieto.

Anónimo dijo...

Niretzat oso ondo egon zen bidaia,eta gainera eguzkia zegoen.Gehien gustatu zitzaidana begiak estalita joatearen jokoa izan zen.


Xabier Agiriano

Anónimo dijo...

Guk oso ondo pasatu genuen Zadorran. Geien gustatu zitzaiguna izan ziren jokuak Mario eta Ander.

Anónimo dijo...

Oso onak iruditu zaizkit argazkiak nahiz eta askotan ez agertu.

Jon Ander Gonzalez de Heredia

Anónimo dijo...

Oso onak iruditu zaizkit argazkiak nahiz eta askotan ez agertu.

Jon Ander Gonzalez de Heredia

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen zadorra ibilaldi baina tzarrena izan zen nire ama egindako baskaria.
Ji Ji Ji !!!!

Miren 6ºa

Anónimo dijo...

Ni oso ondo pasatu nuen Zadorrako
ibilaldian. Dibertigarria izan zen
,goizean behelaino asko zegoen eta ez genuen presa osoa ikusi gero
tenperatura epeldu zen handik aurrera ez nuen hotzik izan.

ITZIAR RUIZ

Anónimo dijo...

Zadorrara joan ginenean oso ondo pasa genuen.Gehien gustatu zitzaidan jokua animaliena zen.Hotza pasatu genuen goizean, baina,ekintzak egiten genituen bitartean ondo ibili ginen.

SANDRA.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen baina lehenengo hotsa pixka bat geneukan.
Jolasten hasi ginenean kendu zitzaidan hotza.


iraia martinez.

Anónimo dijo...

Oso polita izan zen Zadorrako ibilaldia. Jokuak egin genituen eta politena, begiak estalitakoa da.
-Kontuz buruak bera. Esaten zuenean,denak makurtzen ginen zerbait zegoela pentsatuz.

Ane Olano

Anónimo dijo...

Nik ere oso ondo pasatu nuen Zadorrako ibilaldian,hasieran hotz apur bat pasa nuen baina gero eguzkia atera zen. Jokuak oso
dibertigarriak ziren. Politena begiak estalitakoa zen.

Jone Agirre

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen Zadorran,
gainera gauza asko ikasi nituen eta asko jolastu ere.Gehien gustatu zitzaidan jolasa begiak itxita jolastu genuena zen, eta animalien jolasa ere bai. Gauza bat ikasi nuen, uraren ibilbidea, nik uste nuen bezalakoa ez zela.

Irune Otegi.

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen Zadorran.
Asko ikasi nuen eta Zadorraren ibilbidea ikusi genuen.
Horretaz aparte oso joku politak egin genituen, gehien gustatu zitzaidan jokua animaliena izan zen.
Hasieran hotza egiten zuen, baina
gero oso egun polita atera zitzaigun.

Irune Otegi

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen ,baina eguna ez zen oso ona izan.

Maitane Oleaga.

Anónimo dijo...

Zadorra ibaira egin genuen bisita oso dibertigarria izan zen.Gehien gustatu zitzaigun jokua animaliena izan zen eta oso ondo pasatu genuen.




Gorka eta Iñakiren partez.
6.A, mailako 2 ikasle