2008-07-16

ITZIAR IÑIGUEZ DE HEREDIA SALDAÑAN


Kaixo!!!

Udako opor hauetan oso ondo pasatzen ari naiz. Gaur bertan etorri naiz Saldañatik, ingeleseko udalekutik. Primeran pasa ditut hamabost egun hauek eta gainera lagun asko egin ditut han. Pena bat zen ez zirela euskeraz, erderaz baizik, baina hala ere oso ondo pasa dut. Etzi Goñiko aterpetxera noa beste udaleku batera, eta han 13 egun pasako ditut. Hau euskeraz izango da noski, eta primeran pasako dudala pentsatzen dut. Beno, orain bueltatxo bat ematera joango naiz eta gero afaltzera.

Mila muxu.


Itziar Iñiguez de Heredia

1 comentario:

Anónimo dijo...

Asko poztu nau zure mezua jasotzeak. Segi oporrak ondo gozatzen eta pilak kargatzen datorren ikasturterako.
Ea besteak ere animatzen diren eta argazkiren bat edo bidaltzen diguten hemen jartzeko.

Joxe