2007-12-17

IZOTZ PISTAN


Abenduaren 10etik 14ra izotz pistan izan gara, baina aurtengo ikastaroa ez da, aurreko bi urteetan bezala, irristaketa ikastaroa izan, "Izotz gaineko kirol anitzeko jarduera" baizik. Beharrezko trebeziak aurretik geureganatuak genituenez, pausotxo bat aurrera egin dugu eta hainbat kirol probatu ditugu: irristaketa artistikoa, abiadurako irristaketa eta hockeya. Ez dugu, behintzat, hezurrik hautsi eta ... gustura.
Lehen txandan 6.B eta 6.C taldekoak joan gara, eta urtarrilean 6.A-koei tokatuko zaigu. Argazkiak jaisteko,
hemen.

Del 10 al 14 de diciembre hemos ido a la pista de hielo, pero este año no a un curso de iniciación al patinaje, sino a uno de "Multideporte sobre hielo". Dado que las habilidades básicas se nos suponen después de dos años de cursillos, nos hemos lanzado a probar distintas modalidades sobre hielo: patinaje artístico, velocidad y hockey. Como prueba de nuestro avanzado nivel ... ni un hueso roto, que no es poco.
En el primer turno nos ha tocado a 6ºB y 6ºC, los de 6ºA iremos en enero.
Para bajaros las fotos, aquí.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen izotz pistan, gainera monitoreak oso majuak ziren.Bigarren eguna txarrena izan zen.

Asier Berganzo

Anónimo dijo...

Ni ere oso ondo pasatu nuen izotz pistan egun guztietan baina, gehien gustatu zitzaidan eguna jokeiean jolastu genuenean izan zen.

Uxue Bacete

Anónimo dijo...

Guk ere oso ondo pasa genuen izotz pistan. Monitoreak jatorrak ziren eta ekintzak ere bai.

Irati eta Naroa.

Anónimo dijo...

Guk ere oso ondo pasatu genuen baina gero kriston agujetak euki genituen.
Eider eta Irene.

Anónimo dijo...

Oso ondo egon zen izotz pista.Oso ondo pasatu nuen bertan.

Mikel barredo

Anónimo dijo...

guk oso ondo pasatu genuen,baina abujeta askorekin geratu ginen hirugarren eguna txarrena izan zen,baino al ere ondo pasa genuen.


Markel eta Beñat

Anónimo dijo...

guk oso ondo pasatu genuen,baina abujeta askorekin geratu ginen hirugarren eguna txarrena izan zen,baino al ere ondo pasa genuen.


Markel eta Beñat

Anónimo dijo...

Izotz pistan egon nintzenean
hirugarren eguna oberena izan zen


Yaiza

Anónimo dijo...

Asko gustatu zitzaidan pasaden urteko monitoreak pasaden urteko
berdinak izatea.


Eurie

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu genuen eta monitoreak oso majuak ziren.

Nahiara eta Uxue

Anónimo dijo...

Nik ere oso ondo pasatu nuen hizotz
pistan baina, ostegunean ezin izan
nuen patinatu.Monitoreek oso ondo
patinatzen zuten.



Maialen Uriguen

Anónimo dijo...

Oso dibertigarria izan zen,gainera
irristaketa ez da egunero prakti-
katu daitekeen kirola.

Irati Elosegi

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen izotz pistan,
monitoreak oso majuak ziren.

Irati Pascual

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa genuen izoz pistan.Monitoreak oso majuak ziren


Nahiara Caado