2007-10-13

BARRIA


Barriako aterpetxean izan gara hiru egun pasatzen eta, nahiz eta eguraldiak asko lagundu ez digun, primeran ibili gara. Mendi irteerak, barruko zein kanpoko jolasak eta gau belada dibertigarriak antolatu dizkigute bertako begiraleek eta ez dugu ez denbora alferrik galdu.
Argazki guztiak ikusteko eta nahi dituzunak jaisteko egin klik hemen.

Hemos pasado tres divertidos días en el albergue de Barria. El tiempo no se apuntó a la fiesta pero no pudo con nuestro ánimo. Los monitores nos prepararon actividades y paseos por el monte y hasta divertidas veladas llenas de emoción.
Para ver todas las fotos y bajarte las que te gusten haz clic aquí.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

asier naiz eta oso ondo pasatu dut barrian pena merezi izan du.

Anónimo dijo...

Egin dugun irteera oberena izan da
eta begiraleak oso jatorrak izan dira. AUPA BARRIA!!!!
Eider

Anónimo dijo...

naiz eta hirugarren aldia den Barriara goazena,nik ez nuen uste horren ongi pasatuko genuenik.



Irati Elosegi

Anónimo dijo...

Ane naiz, eta nahiz eta eguraldiak asko ez lagundu primeran pasa nuen Barrian,hoberetarikoa izan da.
Ane Saez

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dut Barrian.Irteerarik hoberena izan da.Eta begiraleak hoberenak izan dira.
Nahiara

Anónimo dijo...

Barrian oso ondo pasa dut eta nahiz eta joku batzu ez egin eguraldiagaitik,berriro itzuli nahi nuke. ane olano.

Anónimo dijo...

oso ondo pasatu nuen,tokirik oberena izan da.Begiraleak oso
jatorrak izan ziren.

Beñat Candela

Anónimo dijo...

Gehien gustatu zaidan irteera izan da, gainera oso monitore onak tokatu zaizkigu.

Asier Berganzo

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasatu nuen barrian eta pena asko eman zidan bueltatzean.

Nahikari Anzar Castillo.

Anónimo dijo...

Aurten,primeran pasatu dut Barrian
oso pozik nago joan naizelako.





JONE

Anónimo dijo...

Barriako monitoreak oso atseginak ziren.Espero dut monitoreek ere orri honen berri izatea.



Ane O.

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa dut Barrian
gainerra asko elkartu gara gure arten eta klaseen artean.

irene

Anónimo dijo...

Barriako monitoreekin egon naiz, eta zuen partez eskuminak eta eskerrak eman dizkiet. Asko poztu dira eta haiek oso gustura egon zirela zuekin esateko, eskatu didate.
Gloria.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen BARRIAN



OIER JOSA